Вітаємо на офіційному сайті

Кіберполіції України

До завдань кіберполіції входять:

  • Реалізація державної політики в сфері протидії кіберзлочинності Завчасне інформування населення про появу нових кіберзлочинців Впровадження програмних засобів для систематизації кіберінцидентів Реагування на запити зарубіжних партнерів, які будуть надходити по каналах Національної Цілодобової мережі контактних пунктів

Стартував новий етап інформаційної кампанії #ШахрайГудбай: кіберполіція нагадує про важливі правила платіжної безпеки

Всеукраїнська інформаційна кампанія з платіжної безпеки #ШахрайГудбай покликана поліпшити обізнаність громадян і нагадати про основні правила безпеки під час безготівкових розрахунків. З нагоди старту нового етапу кампанії відбувся круглий стіл за участі генеральних партнерів, зокрема Департаменту кіберполіції.


«З початку цього року до Департаменту кіберполіції надійшло вже понад 20 тисяч звернень громадян, з них – більше 75% щодо шахрайства в Інтернеті. Аналогічні відсоткові показники ми спостерігали й минулого року, відповідно протидія онлайн-шахрайству залишається одним з основних напрямів роботи кіберполіції», – наголосив начальник Департаменту кіберполіції Юрій Виходець.

Він також розповів про найпопулярніші схеми онлайн-афер та про результати роботи підрозділу у розрізі протидії шахрайству.

«Працівники Департаменту кіберполіції у рамках співпраці з Національним координаційним центром кібербезпеки РНБО, Національним центром оперативно-технічного управління мережами телекомунікацій і Нацбанком України налагодили механізм для фільтрації фішингових доменів і подальшого їх блокування. Завдяки спільній роботі з початку цього року заблоковано більше 16 тисяч доменних імен, які шахраї використовували для створення фішингових посилань. Завдяки цьому, кількість злочинів пов’язаних з фішингом знизилась майже на 30%» - зазначив Юрій Виходець.

Директор Департаменту платіжних систем та інноваційного розвитку Нацбанку Андрій Поддєрьогін повідомив: «Більшість випадків, коли громадяни втрачають свої кошти, виникають через розголошення ними даних своєї картки, одноразових паролів для підтвердження операцій, даних для входу до інтернет-банкінгу. Половина від загальної суми збитків від шахрайства з платіжними картками відбулася через соціальну інженерію. Їх можна було б уникнути, пам’ятаючи та дотримуючись правил безпечного використання платіжних карток».

Інформаційна кампанія триватиме до кінця року у всіх регіонах України. Національний банк разом із партнерами інформуватимуть громадян про те, як вберегтися від платіжного шахрайства.

Довідково

Національний банк проводить Всеукраїнську інформаційну кампанію з платіжної безпеки #ШахрайГудбай разом із Департаментом кіберполіції Національної поліції України, а також за підтримки Проєкту USAID "Реформування фінансового сектору".

Генеральні партнери: Міністерство юстиції України, Безоплатна правова допомога, Держспецзв'язку, Міністерство соціальної політики, ПРОСТІР, ПриватБанк, OLX.ua, Novapay, Київстар, Lifecell, Portmone, Mastercard, YASNO – постачальник електроенергії, газу та рішень з енергоефективності, ЄМА, ADRA Ukraine

Інформаційні партнери: Ощадбанк, Укрексімбанк, Райффайзен Банк, Укргазбанк, ПУМБ, Укрсиббанк, ОТП Банк, Сенс Банк, Креді Агріколь Банк, Кредобанк, Таскомбанк, А-Банк, Банк Восток, Банк Кредит Дніпро, МТБ Банк, Акордбанк, Банк Альянс, Ідея Банк, Правекс Банк, Банк Глобус, Комерційний Індустріальний Банк, Конкорд Банк, Банк Кліринговий Дім, Банк інвестицій та заощаджень, Радабанк, Індустріалбанк, Кристалбанк, Агропросперіс Банк, УкрБудІнвестБанк, РВС Банк, Юнекс Банк, Банк Український капітал, Банк 3/4, Мотор-Банк, Комінвестбанк, Перший Інвестиційний Банк, Полікомбанк, Банк Портал, БТА Банк, Український банк реконструкції та розвитку, Альпарі Банк, Фокстрот, Comfy, Епіцентр, ГО "ВСАД "IT-бабусі", SOCAR, WOG, Prom.ua, Visa, ВАФК


 

Департамент кіберполіції Національної поліції України